czwartek, 27 czerwca 2013

Rozdział XXXIV



Hejka ! 
Moja kochana Angel Madame ponoć wyjeżdżasz i chciałaś NN przed piątkiem, no to proszę :D 
Osobiście mi się bardzo podoba (sorka za skromność) xD Zobaczymy co wy powiecie...
Wzięło mnie też na gify...
Dziś mam zakończenie roku szkolnego i żegnaj gimnazjum! Juuupi ! A w sobotę wyruszam na obóz konny i nie będzie mnie przez dwa tygodnie. Co ja bez was zrobię ;(
Całusy ;****
~~~~


ALICE
            Denerwowałam się spotkaniem z Alexem. Zraniłam go niewyobrażalnie, zdradziłam. Moje ciało zadrżało.
            Stałam przed drzwiami posiadłości przygryzając wargę, aż poleciała z niej krew. Zlizałam ją językiem. Miała słodkawy posmak. Do mojego boku dołączyła Eileen z pokrzepiającym uśmiechem na twarzy. Cała sytuacja wydawała się taka prosta, wejdę, porozmawiamy i wszystko będzie dobrze. Szkoda, że moje przeczucie szepcze mi co innego. Powoli pchnęłam drzwi i wkroczyłam do środka. Czułam się coraz mniej pewnie i spokojnie. W moim gardle stanęła gula, której nie mogłam przełknąć.
-Alex?!- Zawołała wampirzyca. Zobaczyłam go. Z chodził nieśpiesznie po drewnianych schodach, po chwili stając przed nami.
-Co?- Eileen spojrzała na mnie i odsunęła się na bok. Wzrok wampira powędrował na mnie. Jego przepiękne, turkusowe oczy starały się nie wyrażać żadnych emocji. Jeszcze niedawno obdarowywały mnie, zarezerwowaną tylko dla mnie, czułością. Teraz nie widać w nich prawie nic. Zmieniły się w pusty ocean.
-Ja przepraszam… za wszystko. Nie byłam sobą.- Alex prychnął.

-Kolejna twoja sztuczka by nas podejść? Sprytnie, ale kochana ja już nie chcę się w to bawić. Mam dość i naprawdę nie mam ochoty na znajomość z tobą.- Alexander odwrócił się z zamiarem odejścia. Poczułam jak mokra ciecz spływa z po moich policzka.
-Alex!- Zatrzymał się, podbiegłam do niego i chwyciłam za rękę odwracając twarzą do siebie.- To naprawdę jestem ja! Błagam, musisz mi uwierzyć!
-Może moją siostrę nabrałaś, ale mnie nie.- Warknął.
-Gdy byłam martwa ty, Eileen oraz Colin zeszliście do innego wymiaru. W pałacu twojego niby przyjaciela dostałeś ostrzeżenie ‘’nie można ufać…’’. Wiadomość była ode mnie, ale nie dałam rady jej dokończyć.


ALEXANDER
            Spojrzałem w jej zielone oczy. Nie były pełne ognistych iskierek, znowu wyrażały szczere emocje. Alice złapała mnie za dłoń i przytknęła do swojej klatki piersiowej. Jej serce biło tak szybko, że aż płonęło.
-Czy ono też kłamie?- Starłem łzy z twarzy dziewczyny. Ona na prawdę wróciła.
-Moja Alice, moja piękna.- Objąłem ją ramionami wydychając jej delikatny zapach. Pustka, która we mnie panowała, gdy nie było tej małej osóbki obok, zapełniła się. Znowu czułem ją całym sobą.- Kocham cię.
-Ja ciebie też.- Niespodziewanie rozległo się głośne pukanie do drzwi. Eileen podeszła do nich i otworzyła je. Na widok nieproszonego gościa zagotowało się we mnie. Odepchnąłem Alice od siebie i rzuciłem się na wilkołaka. Przygwoździłem go do ściany oplatając swoje ręce wokół jego szyi.
-Podejrzewam, że wszystkiego się dowiedziałeś.- Wysapał patrząc na Alice. Ścisnąłem go jeszcze mocniej.
-Tak i teraz mam zamiar cię zabić.- Uśmiechnąłem się złowieszczo.
-Śmiało.
-Przestańcie!- Otoczył nas krzyk Alice.- Popełniłam ostatnio parę błędów za które przepraszam wszystkich, a w szczególności was.- Spojrzała na na mnie i Colina. Puściłem go. Opadł na podłogę głośno czerpiąc tchu.- To co wydarzyło się w tedy w lesie, nie powinno mieć miejsca i nigdy nie będzie już miało.
-Cieszę się, że już jest z tobą wszystko w porządku.- Wilkołak podniósł się z podłogi i wyszedł.
ALICE
            Siedziałam wraz z  Alexem na ławce z tyłu rezydencji. Granatowe niebo iskrzyło się w gwiazdach. Wieczorem wszystko wyglądało zupełnie inaczej. Cały świat jakby się jarzył. Alex był zamyślony, spoglądał przed siebie nieobecnym wzrokiem. Przysunęłam się do niego i oparłam głowę o jego ramię. Nigdy do końca nie potrafiłam go rozszyfrować i to mnie w nim intrygowało. Ze mnie mógł czytać jak z kart otwartej księgi, zawsze kiedy tylko zechciał.
-O czym myślisz?- Przez dłuższą chwilę nie odpowiadał. Wyciągną z kieszeni spodni małe, złote pudełeczko. Otworzył wieko, a moim oczom ukazał się złoty łańcuszek w kształcie łezki. Był przepiękny. Dotknęłam go opuszkami palców.
-Jest piękny.- Wyszeptałam zachwycona.
-Należał kiedyś do mojej matki. Jakiś czas temu natknąłem się na niego i pomyślałem o tobie.- Wyjął go ze szkatułki.- Mogę?- Pokiwałam twierdząco głową. Odgarnęłam włosy z karku, poczułam chłodny dotyk łańcuszka, który delikatnie opadł na mój dekolt.
-Dziękuję.- Alex pochylił się w moją stronę, patrząc mi w oczy. Nie mogłam się ruszyć. Cokolwiek mogło przerwać ten trans, wszystko zależało od Alexandra, który zbliżył się jeszcze bardziej, przechylił głowę i przymknął powieki. Rozchylił wargi. Zaparło mi dech w piersi. Również zamknęłam oczy. Też przechyliłam głowę. Też rozchyliłam wargi. I czekałam. Pocałunek, którego tak pragnęłam był delikatny. Otworzyłam oczy, on również to zrobił. Moją twarz oblał rumieniec. Alex zagarnął mnie w swoje ramiona. Czułam się bezpiecznie, czułam że jestem w domu.
-Dlaczego mnie przemieniłeś? Eileen powiedziała, że nie zrobiła by mi tego.- Alex drgnął nieznacznie.
-Po prostu to poczułem, gdy cię dotknąłem. Coś mną kierowało i nie pozwoliło ci umrzeć.- Mogła bym napawać się tą chwilą w nieskończoność.

22 komentarze:

  1. Hejka :)
    No co tu dużo mówić, jak zwykle wspaniale c;
    Kiedy wczoraj przeczytałam ostatni rozdział wprost nie mogłam doczekać się następnego. Myślałam, że będę na niego musiała poczekać trochę, co nie robi dobrze na moją cierpliwość, gdyż wprost nie mogłam doczekać się co będzie dalej. A tu proszę wchodzę następnego dnia i kolejny rozdział. Jupiiiii!!!!
    Alex i Alice wreszcie razem ^_^
    Po prostu cudne, a to jak go przekonała, że jest prawdziwą Alice jeszcze lepsze. Po prostu zakręciła mi się łezka w oku. Do tego ta scena na koniec Ahhh.... <3
    Wprost nie mogę się doczekać NN i ich dalszych losów.
    Pozdrawiam i życzę dużo, dużo weny
    ~Vittoria ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) OOOOO nareszcie happy and !! Zgadzam się z Vittorią też myślałam że będę musiała trochę poczekać , ale sprawiłaś miłą niespodziankę :) Tak długo czekałam za Alexem i Alice , aż wreszcie się doczekałam . Dobrze że Alex w końcu uwierzył że się zmieniła . A to dzięki kochanej Eileen !!! Czekam z niecierpliwością na następny świetna pisarko !!!! Pozdrawiam twoje http://thevampirediaresdelena.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwwwww... Ostatnia scena cudo *.*
    No niby jest to 'mdłe i ciągnące się love stroy...' Ale ja kocham love story Alexa i Alice ;*
    A jak wyjął to pudełeczko to moja pierwsza myśl : "kurde zaraz będzie : wyjdź za mnie" *.* a tu dupa ! No wiesz co ?! Już byłam przygotowana na kolejne oświadczyny xD
    Jeszcze tak na początku się zastanawiałam czy Alex w końcu uwierzy Alice bo w sumie to było naprawdę wątpliwe... A jednak ! Alex zrozumiał :D
    Kurde no nie wiem co napisać... ZA KRÓTKI ROZDZIAŁ xD no ale każdemu się zdarza...
    No dobra już nic nie mówię. Pozdrawiam i weny życzę ;*
    http://cornersee.blogspot.com/
    http://historiadamaris152.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka!
    Tak jak powyżej, również myślałam, że bedę czekać aż się pogodzą, a tu taki miłe zaskoczenie. xD
    Jeny, nareszcie są razem. hurrrraaa!
    Szkoda, że zbliża się koniec opowiadania :( Weź coś zrób żeby to jeszczę trochę trwało.
    Czekam na NN.
    Całuję
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. końcówka normalnie Awwww * . * Magiczna , piękna . Rozdział świetny z resztą jak każdy twój . Ani razu się nie zawiodłam :) Pozdrawiam i do następnego napisania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow świetne! Cieszę się że z Alice wszystko już w posządku! Fajnie było kiedy Alex powiedział, że ją kocha <3
    Super napisane. Ostania scena tak piękna, że ojeju <3 Szkoda, że tak krótko... :D
    W ogóle to życzę udanego wypadu i wgl :*
    No i zapraszam do mnie na nn :) http://big-bad-love-delena.blogspot.com/2013/06/przegramy-rozdzia-8.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jejku, jejku, jejku *.*
    Mam świeżo pomalowane paznokcie, ale i tak muszę skomentować, dopóki moje emocje nie ochłonęły.
    Tak więc, moja droga, jesteś cudowna ! Napisałaś piękny rozdział...Chciałam powrotu dawnej Alice, więc jej i Alexa scena, gdy ona znów była sobą, po prostu zwaliła mnie z nóg. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, jak bardzo tęskniłam za tą parą.
    Haha, Boże, zgadzam się z Lolą. Ja też myślałam, że on chce się jej oświadczyć xD
    Co tu więcej mówić...Po prostu cudo, lepiej określić tego nie potrafię !
    Czekam na więcej mojej ukochanej pary.
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh jeeeeej ;) Bardzoo ci dziękuję ! Jestem usatysfakcjonowana baardzo :D Również wyjeżdżam na dwa tygodnie do Włoch i nie mam pojęcia jak poradzę sobie bez bloggowania :(

    Świetnie poradziłaaś sobie z opisaniem emocji i sceny 'powrotnej' ! Jeeej, jak ja jednak tęskniłam za nimi! Teraz czekamy na taką zajebistą scenę, taką realistyczną :D Mam nadzieję, że podczas obozu, dostaniesz megaaa weeeny :P Zabierz ze sobą zeszyt na wszelki wypadek :P
    Kuuurna, jak mnie ten Colin wkurzył! Po cholere on tu przyszedł!? Grr -,-
    A pomysł z naszyjnikiem i wgl ta scena, o Booooże *.* ten pocałunek taki idealny wręcz, taki delikatny a nie takie wiesz, od razu nie wiadomo co :P tak pasował, że po prostu jeeeny..nie wiem co napisać..
    Sory, że tak bez składu i ładu, ale po prostu nie wiem co mogłabym napisać ;D

    Życzę Ci świetnego obozu, kochana! ;*
    Ściskam bardzo mocno i tysiące buziaków ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://nie-jestem-nia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ! Chciałam zaprosić cię na nowy rozdział (nareszcie!)
    http://historiadamaris152.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Informuję, że na moim blogu pojawił się IV rozdział! www.dziewczyna-phoenixa.blogspot.com (rozdział skomentuję już niedługo)

    OdpowiedzUsuń
  12. Informacja o nowym rozdziale pojawiła się w aktualizacji 023. Zapraszam.
    http://wamp-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rozdział:) Nareszcie jest Alice i Alex;* Końcowa scena była świetna:)
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział:)
    delena-i-love-you.blogspot.com
    Pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, Alice i Alex są dla siebie stworzeni. Scena, kiedy Alex jej nie wierzy jest taka romantyczna. Nic, tylko się wzruszać i wzdychać! Rozdział dość krótki, ale jestem strasznie podekscytowana ich związkiem. To znaczy, że znów są ze sobą! Cieszę się, że Alice wróciła i że Alex jej uwierzył, bo już miałam czarne myśli. Myślałam, że coś jej zrobi, ale na szczęście skończyło się dobrze. Wybacz, że wcześniej nie skomentowałam, ale nie miałam czasu, a teraz mam! Cudowny rozdział. ;)

    Nie chcę spamować, ale chciałabym zaprosić do mnie na IV rozdział: www.dziewczyna-phoenixa.blogspot.com W końcu bliżej poznajemy Fabiana i dowiadujemy się, kim tak naprawdę jest Michael i czego chciał od Demi! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) przepraszam za poślizg z komentowaniem ale jakoś brak mi czasy na czytanie :C
    Ale teraz już się mogę zachwycać!
    Rozdział jest boski <3
    Uwielbiam Alice i Alex'a!
    Są tak idealnie dobrani, że tylko pozazdrościć.
    Kiedy wrócisz to zapraszam do siebie na http://you-are-my-angel-always-and-forever.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie zapraszam na NN u mnie http://all-is-well-that-ends-well-vittoria.blogspot.com/ :)
    Pozdrawiam ~Vittoria

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka ;* Zapraszam do mnie na nn :) http://www.big-bad-love-delena.blogspot.com/2013/07/takie-proste-takie-trudne-rozdzia-9.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie zapraszamy na Fair Gaol, gdzie ukazały się wyniki konkursu :)

    Pozdrawiam,
    Idariale

    OdpowiedzUsuń
  19. Heeeeeejoł kochanie ;*
    Chciałam poinformować o nn na Cornerze
    http://cornersee.blogspot.com/
    Miłego czytania
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Surprise ! Informuję o pojawieniu się kolejnych dwóch rozdziałów Corner'a !
    http://cornersee.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na nowy blog :)
    http://only-one-love-delena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Na moim blogu pojawił się nowy rozdział. Zapraszam serdecznie ;)
    http://mikaelsonfamily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy