czwartek, 13 czerwca 2013

Rozdział XXXII



Oczami Alice

                Jechałam samochodem wraz ze starszą wampirzycą, niemal pustymi drogami. Między nami wisiała nieprzerwana cisza. Włączyłam radio, aby po chwili do naszych uszu doleciały przyjemne dźwięki rockowej piosenki.
Z jednej strony chciałam wyskoczyć z tego auta i znaleźć się jak najdalej od Eileen, z drugiej zaś byłam ciekawa dokąd zmierzamy. Czy obawiałam się tego wyjazdu? Może trochę, ale czy na świecie istnieje osoba, która nie boi się swojej przeszłości? Przeszłość. Czy to po nią właśnie jedziemy?
                Podróżowałyśmy już od czterech godzin. Miałam po dziurki w nosie siedzenia w metalowej puszce z napędem na cztery koła. Czułam lekkie pieczenie w gardle, byłam głodna.
-Zatrzymaj się przy jakimś barze.
-Ani mi się śni.
-Jestem głodna.- Wampirzyca nachyliła się nad moimi kolanami i otworzyła schowek pełen woreczków z krwią.
-To powinno wystarczyć.- Skrzywiłam się na samą myśl o zatopieniu zębów w plastik oraz chłodną ciecz. Zatrzasnęłam drzwiczki przybierając obrażoną i kpiącą minę.
-Co ci szkodzi zatrzymać się?!
-Nie mam ochoty tracić czasu, ani narażać niewinnych osób na twoje nieobliczalne alter ego, czy cokolwiek to jest.- Przy tych słowach wskazała mnie.
-Przynajmniej powiedz gdzie jedziemy.
-Jedziemy, kropka, kropka, kropka.
-Aha.-
                Droga straszni mi się dłużyła, ale po kolejnych dwóch godzinach przekroczyłyśmy granicę miasta White Harbor.
Na zewnątrz świeciło słońce, które co jakiś czas chowało się za pierzaste chmury. Miasto było dość duże, a na ulicach panował ruch. Eileen bez większych problemów krążyła między budynkami, sprawnie przedzierając się na wschodnie obrzeża White Harbor.
                Dojechałyśmy do cmentarza, który był otoczony starymi i nieco podupadłymi, kamiennymi murami. Z niechęcią wysiadłam i pomaszerowałam na teren pochówku ludzi. Groby były zniszczone, zaniedbane, obrośnięte mchem, a niektóre pochłonięte przez ziemię. Rozejrzałam się dookoła i dostrzegłam zgarbioną, starszą kobietę, która nachylała się nad jedną z mogił. Po plecach wzrokiem prześlizgnęłam się na pomarszczony kark. Poczułam delikatne ukłucie w dziąsła i po chwili wyrosły mi kły. Do moich uszu doleciał nierówny dźwięk jej serca, a komórki węchowe zostały podrażnione przez zapach świeżej krwi. Nie wytrzymałam narastającego we mnie głodu, rzuciłam się jej do gardła. Staruszka krzyczała chrapliwie, nie była nawet w stanie szarpać się. Jej puls szybko wyzerował, a serce ustało. Padła martwa, czułam się wyśmienicie. Podeszłam do oniemiałej towarzyszki.
-Było trzeba się zatrzymać, gdy mówiłam.
-Ty… Nie możesz zabijać… Alice, ty tego nie robisz.
-Mogę, w każdej chwili, każdym dniu, w każdym miejscu i obojętnie, czy moje wspomnienia powrócą, czy też nie to będą to tylko chwile z mojego życia, a ja nadal pozostanę tym kim jestem. Jestem wampirem i to- tu wskazałam trupa- jest nieoderwaną częścią każdego z nas, Eileen.
-Chodź, chcę ci tylko coś powiedzieć, potem rób co chcesz. W tedy kiedy Gabriela przywracała ci dawne życie Margaret i Nathaniel kategorycznie zakazali odnawiać jedno ważne i zarazem straszne wydarzenie z waszego życia.- Niezbyt wiedziałam o kim i o czym ona mówi, lecz coś kazało mi słuchać uważnie, wiec tak też zrobiłam.
                Szłyśmy wysoką trawą między starymi dębami. Znalazłyśmy się w najstarszej części cmentarza. Groby były ledwo widocznymi ruinami lub wcale nie było po nich śladu. Stanęłyśmy przy jednym, na którym nie dało odczytać się danych.
-Kto tu leży?- Spytałam.
-Twój rodzony, młodszy brat.
-Co?! Proszę, opowiedz mi.- Moje zaskoczenie było ogromne, aż wbiło mnie w ziemię. Może utraciłam wspomnienia, ale na pewno nie miałam prawdziwego rodzeństwa. To niemożliwe. 

~~~~~~~~

Dzisiaj krótko, ale nie mam chwilowo czasu, no i problemy z kompem...
To nie jest nic nadzwyczajnego, ale postaram się skleić coś porządniejszego następnym razem :) No i sorka za błędy. 
Stwierdzam fakt, iż moja głowa jest nieogarnięta i, że za nią nie nadążam. Wczoraj sobie siedzę i przyszedł mi kolejny pomysł na opowiadanie, albo raczej kolejne dwa :D Jedno normalne, a drugie fantastyczne... Na razie popiszę sobie w wordzie i popaczę co z tego wyniknie ;)

PS zajęłam trzecie miejsce w konkursie na TEJ STRONIE  zachęcam do czytania. Moja praca to ta bez danych z pogrubioną czcionką xD 

PS2 biorę udział w konkursie na TEJ STRONIE (zgłosiłam mojego innego bloga o-b-c-a.blogspot.com) więc błagam o głos!!! 
 
Pozdrawiam was moi kochani ! Całusy itp itd <3 :*****

KOMENTUJCIE bo bez tego nie ma rozdziału! ;P 

25 komentarzy:

  1. Mmm... ale akcja. Braciszek powiadasz. Już nie mogę się doczekać NN.
    Jeny. chciałabym napisać Ci coś więcej, ale nie umiem. To, że jesteś cudowana itp. itd. to chyba wiesz. Po za tym rozprasza mnie piosenka w tle, a nie mam sumienia jej wyłączyć, bo jest za ładna.
    Czekam na NN
    Całuję :*
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się zastanawiałam, czy tak długo nie dodajesz rozdziału, czy może zapomniałaś mnie powiadomić. A nie chciałabym przegapić nn.
    Trzeba przyznać, że akcja jakoś mocno nie powaliła w tym rozdziale. Szczególnie, jak był taki krótki. Wszystko nadrabiasz jednak sposobem pisania i oczywiście emocjami. Taka Alice jest całkiem ciekawa, bo chyba każdy lubi czytać o wampirach w takiej odsłonie, ale na prawdę brakuje mi tej starej Alice. Wszystko mam nadzieję, że powolutku zmierza do jej powrotu. I tu kolejny plus dla ciebie, wspaniała autorko, że rozwijasz to w odpowiednim tempie, a nie od razu wracasz do milutkiej Alice. Brakowało mi w tym rozdziale naszego kochanego Alexa. Za to jestem ciekawa o co chodzi z tym młodszym bratem.
    Element zaskoczenia, emocje, świetne opisy. Genialny rozdział, ale czekam na o wiele dłuższy z kochaną Alexice (czy jak ten ship nazwać). Pozdrawiam serdecznie ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego taki króciutki , ale za to świetny !! Tęsknię za starą Alice , szkoda że w rozdziale nie było Alexa !! Boże nie wiedziałam że Alice może taka być !!! Czekam na nowa notkę mam nadzieje że będzie dłuższa , pozdrawiam twoje http://thevampirediaresdelena.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. CZEMU DAJESZ TAKIE KRÓTKIE?! grrr Ale boooskie
    ! Miałam nadzieję na Alexa i jego seksapil xD ale mówi się trudno. HUehue ta Alice mi się podoba :D
    Proszę o dłuższe rozdziały ;* bo boskie
    Buziaczki i czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, rozdział świetny! Krótki, ale bardzo ciekawy i zachęcający do dalszego czytania. Co tu pisać? Podobało mi się i czekam na nn;*

    Chciałam poinformować, że blog www.dziewczyna-phoenixa.blogspot.com jest już aktywny. Pojawił się od nowa napisany prolog + parę innych pierdółek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To tylko tyle ?! No wiesz co...
    Kurde jak ja już chcę dawną Alice ! No i ona wgl miała brata ?! Nie źle... Może te wspomnienia coś jej dadzą. Ale jak powiedziała nawet jak wrócą to ona zostanie tą samą osobą jaką jest teraz czy jakoś tak... Co prawda wolałabym żeby już wróciłaaaa no ale wiadomo wszystko w swoim czasie.
    Wiesz czego mi tu brakowało ? A raczej kogo ?
    Alexa. Przydałby się choćby ten malutki fragmencik. Jedna myśl. Jedno zdanie... No dobra może trochę przesadzam no ale no !
    Mam nadzieję że następny rozdział będzie dłuższy. I z Alexem ! xD
    No nic pozostaje tylko czekać. Pozdrawiam i weny życzę ;*
    http://historiadamaris152.blogspot.com/
    + tutaj dopiero zaczynam :
    http://cornersee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No no fajnie rozdział wyszedł. Alice przypomina mi serialowego DAWNEGO Damona :) Co jest pozytywną cechą jeżeli chodzi o mnie. Lubie taki charakter aczkolwiek nie pogardziłabym jej powrotem :D No i Alice ma brata ..... wow :D Czekam zniecierpliwiona na nowy rozdział. Informuj mnie ;*** Pozdrawiam Rebekah z http://mysticfallskrainamarzen.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, no! Rzeczywiście za krótko! Ledwo zaczęłam a tu już skończyłam.. HEEEEJ, TAK SIĘ NIE ROBI :D

    Hm.. coś czuję, że wspomnienia powrócą, wisi to nad nami w powietrzu :P Hihihi, świetny pomysł z grobem i wgl z wprowadzeniem tego wątku z bratem :) Niech odkryją jakąś wielką tajemnicę o nim (kim był albo coś:D) hihihii, moja wyobraźnia :D
    Pozdrawiam cię kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej !
    Zapraszam serdecznie na nn !
    http://mikaelsonfamily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział krótki,ale ciekawy:) Szkoda że nie było w nim Alexa.
    Zapraszam do mnie na NN:)
    www.delena-i-love-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka ;*
    Zapraszam gorąco na nn!
    Będzie się działo ;p
    http://www.big-bad-love-delena.blogspot.com/2013/06/soo-romatic-rozdzia-6.html#comment-form
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Informacja o nowym rozdziale pojawiła się w aktualizacji 021. Zapraszam.
    http://wamp-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeej, wspaniały rozdział. Lubię to! Szkoda, że tak krótko, bo chciałam czytać dalej i dalej, ale no cóż, i tak było pięknie. :)


    www.dziewczyna-phoenixa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hejka.
    Zapraszam na http://wiecznosc-nalezy-do-nas-kochanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej !
    Chciałam tylko zaprosić WSZYSTKICH na nowy rozdział na moim 'książkowym' blogu
    http://cornersee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka!
    Zapraszam do mnie na nn! Mam nadzieję, że się spodoba ;*
    http://www.big-bad-love-delena.blogspot.com/2013/06/lonely-girls-rozdzia-7.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominuję cię do Liebster Award, zapraszam więc na deadly-school.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ! ;*
    Chciałam tylko powiedzieć że zostałaś nominowana przeze mnie w Liebster Award
    na :
    http://historiadamaris152.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozdział niesamowicie ciekawy, końcówka po prostu wspaniała. Jestem niezmiernie ciekawa co będzie dalej i o co chodzi z jej bratem z niecierpliwością czekam na NN i zapraszam do mnie na nowy rozdział http://all-is-well-that-ends-well-vittoria.blogspot.com/2013/06/rozdzia-viii.html
    Pozdrawiam ~Vittoria

    OdpowiedzUsuń
  20. Na moim blogu pojawił się rozdział III. Zapraszam: www.dziewczyna-phoenixa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, kochana !
    Zapraszam na nowy rozdział opowiadania o rodzinie pierwotnych ;)
    http://mikaelsonfamily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej !
    Chciałam poinformować o nn na mojej książce ;*
    Pozdrawiam
    http://cornersee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Na http://place-of-art.blogspot.com/ pojawiło się Twoje zamówienie. Serdecznie zapraszam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. hej nowy wygląd bloga śliczny !!! U mnie nowa notka na http://thevampirediaresdelena.bloog.pl/ Czekam na nową notkę bo już się nie mogę doczekać !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowy wygląd bloga jest po prostu wspaniały :)
    Notka również bardzo ciekawa i szybko ją przeczytałam :)
    Oczywiście zgłaszam się do informowania mnie o nn ;)
    Pozdrawiam i czekam na ciąg dalszy :*
    Zapraszam też do siebie na http://you-are-my-angel-always-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy