poniedziałek, 10 grudnia 2012

Prolog...

...Dziewczyna...

Jedno uczucie...

Jedno poświęcenie...

I jedna niespełniona miłość...

Czy całe życie może zmienić się przez dwie osoby? Czy miłość może przezwyciężyć śmierć? 
Jedna dziewczyna, chłopak i wampir. 


  Czy Alice po tragicznej śmierci i równie tragicznej zmianie poradzi sobie z nową rzeczywistością jaka ją dosięgnie? Jeśli tak to czy będzie potrafić zapomnieć o Dylanie, a może pomoże jej w tym tajemniczy wybawca? 

"Teraz wiem jedno on na zawsze zmienił moje życie. Cień samej siebie odleci w niepamięć. Czy dam radę zapanować nad nowymi pragnieniami? Nie wiem, ale wiem, że to nowe wyzwanie na nowej drodze życia i na pewno tak łatwo się nie poddam. Czeka mnie wiele wzlotów jak i upadków, ale mam przy sobie wsparcie i zakorzenione głęboko wspomnienie tak ważnej mi osoby..."


2 komentarze:

  1. Sam tytuł mnie zaintrygował, a co dopiero cały tekst! Świetny prolog i czekam na nowy rozdział. Fajnie by było gdybyś dodała bohaterów, bo ciekawa jestem jak wyglądają ;p
    Pozdrawiam i zapraszam na moje inne blogi m.in http://dark-hunks.blogspot.com/ zupełnie nowa historia, ale może cię zaciekawi ;)
    Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no nieźle. Musze przyznać, że jak czytałam prolog to miałam ciarki:D Nie mogę się doczekać 1 rozdziału.
    Pozdrawiam:*
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy