niedziela, 11 sierpnia 2013

Rozdział XXXVIII



ALICE

            Alex i Grace siedzieli na ławce i obserwowali moje poczynania. Słuchałam uważnie wskazówek Josepha odnośnie mojej anielskiej strony i mocy z nią związaną.
-Musisz skupić się na tym czego chcesz. Moc często reaguje już na twoje myśli, strach, gniew. Powinnaś jasno nadać jej cel. Nie wybiegaj za daleko i nie myśl o tysiącu rzeczy na raz. Zamknij oczy i wyobraź sobie swoje dłonie, tylko dłonie otoczone błękitnym światłem. Zażądaj by moc pokazała się, ale nie do celów obronnych.
-Mówisz jakby to była jakaś istota.- Szepnęłam.
-W pewnym sensie tak jest. Aniołowie swą potęgę czerpią z życia i z światłości, więc w połowie ona żyje. A teraz spróbuj zrobić to co ci mówiłem.- Wzięłam głęboki wdech pozwalając powietrzu delikatnie wpełznąć do mych płuc. Wyobraziłam sobie jak błękitne światło oplata moje dłonie. Chciałam ponownie to poczuć, ciepło z tym związane i siłę. Niestety pierwsze kilkanaście prób nie powiodło się.
-To się nie uda!- Wrzasnęłam zaciskając pięści.- Czy zawsze musi się coś najpierw stać bym stała się przydatna?!
-Uspokój się. Nie aktywuj mocy gniewem.
-Może to jedyny sposób?! Przecież najważniejsze żeby działało!- Byłam sfrustrowana i podirytowana. Joseph chciał do mnie podejść, ale wystarczył tylko lekki dotyk, a anioł poleciał na drugi koniec ogrodu. Spojrzałam na swoje ręce. Udało się! Po chwili zorientowałam się, że błękitne światło zaczyna oplatać moje ciało coraz bardziej. Pochłaniało jego całą powierzchnię. Chciałam by się skurczyła, ale nie panowałam nad nią. Zawładnęła mną i jedyne czego pragnęłam, czego ona pragnęła to zgładzenie choćby najmniejszego mroku. Moje pełne gniewu spojrzenie powędrowało w kierunku Alexandra.
-Alice uspokój się! Musisz nad tym zapanować!- Alex wstał mówiąc do mnie. Nie słuchałam go tylko chwyciłam za koszulę i cisnęłam nim o drzewo.

ALEXANDER

            Podniosłem się szybko z ziemi nastawiając skręcony nadgarstek. Alice zatracała się coraz bardziej. Błękitne światło oplatało ją i krążyło po całym jej ciele. Wyglądała jak chodzące, niebieskie mini tornado, które zbliżało się do mnie.
-Musimy jej pomóc. Jeśli się zatraci całkowicie straci duszę i stanie się maszyną do zabijania dzieci ciemności.
-Jakiś pomysł?- Mruknąłem i przygotowałem się do kolejnego ciosu. Tym razem poleciałem w róg ogródka.- Alice nie będę z tobą walczył. Nie jesteś sobą, proszę wróć do nas, do mnie!
-Milcz wampirze!- Głos, którym to coś przemawiało nie należał już do mojej Alice. Chciałem wstać i ją wyminąć, ale nie zdążyłem. Jedną ręką chwyciła mnie za kark, drugą bez cienia zawahania wbiła w klatkę piersiową. Jej palce zacisnęły się na martwym sercu. Ból był niemiłosierny, jakby ktoś wbijał we mnie kołek.
-Joseph zrób coś bo ona go zabije!- Wrzeszczała spanikowanym głosem Grace.  Anioł ostrożnie podszedł Alice od tyłu i zagłębił ręce w błękitnej mocy. Przymknął oczy i zaczął szeptać w dziwnym języku. Po kilku minutach dłoń dziewczyny opuściła moje ciało.
-Ja…- Nie skończyła ponieważ zemdlała. W ostatnim momencie złapałem ją. Bez słowa zaniosłem ją na kanapę. Pogłaskałem po policzku. Ta cała sprawa coraz mniej mi się podoba. Zbyt duże ryzyko.
-Nie mówiłeś, że to będzie zagrażać jej życiu!- Warknąłem w stronę anioła.- Lepiej wymyśl inne ćwiczenia bo ona nie będzie tego robić! Tobie i tej całej Radzie Słońce za mocno przypala mózgi tam na górze!
-Nie do ciebie należy ta decyzja. Zresztą ona już nie ma wyjścia.- Odparował Joseph. Ściągnąłem brwi.
-Nie pozwolę by coś jej się stało, więc lepiej wysil szare komórki i wymyśl coś innego.- Syknąłem i usiadłem obok Alice głaszcząc po włosach.

ALICE
            Głowa bolała mnie niemiłosiernie. Byłam zmęczona. Powoli otworzyłam oczy, które oślepiło rażące Słońce. Podniosłam się do pozycji siedzącej. Pierwsze co zobaczyłam, gdy obraz nabrał ostrości to zmartwiona twarz Alexa.
-Dobrze się czujesz?- Spytał przykładając dłoń do mojego policzka.
-Głowa mi pęka.- Spojrzałam na niego uważnie. Dopiero teraz wróciło do mnie to co się działo.- Ja przepraszam, nie wiem co we mnie wstąpiło.- Wampir ucałował mnie w czoło.
-To nie twoja wina.- Spojrzał z obrzydzeniem na Josepha.
-Powinnam szybko nabrać sił. Alex ja muszę nad tym zapanować.
-Nie! Nie będziesz tego robić!
-I tak to zrobię za twoim pozwoleniem czy bez niego.- Wstałam.- To moja decyzja, mój wybór, Alex.
-Nie mogę cię stracić.- Szepnął.
-Nie stracisz. 





~~~~~~~~~~~~

Hejka !
Sorka, że tak krótko, ale nie mam zbytnio czasu... Ah te wakacje xD 
Mam nadzieję, że się podobało :)
KOMENTUJCIE ;p 
Pozdrawiam ;**

32 komentarze:

  1. Matko! Juz myślałam, że go zabije. Ale by się działo!!
    Alice jak zwykle uparta. Musiała postawić na swoim.
    Trochę krótko, ale no cóż. Będę wytrwale czekać na następną notkę.
    W zakladce informowani dodam nowy adres, bo stary nie będzie działał.
    Miłych wakacji :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo, no!
    To co lubię <3 wiesz, że było genialnie? :) Tak mi szkoda Alexa troche, bo ona tak jakby go nie sluvja, a ten Joseph mie bierze jego zdania pod uwage.. ah, ta miłość..
    Sorki, źe tak krótko, ale pisze z telefonu na szybkiego, bo płatny net :(
    Trzymaj sie ciepło kochana Ty moja i wgl jesteś cudowna!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jak zwykle cudowny ^^
    Masz racje, że trochę krótki, ale za to ciekawy.
    Jak zauważyła Angel Madame nikt nie słucha Alexa za co mi jest mi go szkoda. Ale za to Alice zawsze musi mieć swoje zdanie i postawić na swoim, co mi się bardzo podoba.
    Z niecierpliwością na NN i zapraszam do mnie na nowy rozdział http://all-is-well-that-ends-well-vittoria.blogspot.com/2013/08/rozdzia-xii.html?m=1

    Pozdrawiam :) ~ Vittoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz to zaczyna być niepokojące... Chodzi mi o stan Alice. Rozumiem dopiero uczy się panować nad swoją mocą ale... To jest straszne !
    Po pierwsze : napadła na Alexa
    Po drugie : Całkiem straciła panowanie nad sobą
    Po trzecie : ta cała nowa moc wcale nie wygląda na jakąś bezpieczną. I zaczynam się obawiać że jak tylko się jej nauczy to zapragnie jeszcze bardziej śmierci tych 'mrocznych istot' i wtedy może naprawdę zagrażać Alexowi...
    Co jeszcze... Bardzo krótki rozdział ale ważny. Mam nadzieję że następny będzie dłuższy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na 13 rozdział Corner'a :
    http://cornersee.blogspot.com/
    Weny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Są potężni i wieczni, i spragnieni smaku krwi.
    Jednak zawsze znajdą sposób, aby Cię uwieść.

    Jack O'Donnel wiódł spokojne życie. Ale wszystko się zmieniło, odkąd pomógł bardzo pięknej i bardzo tajemniczej Jennifer McCalister.

    W miasteczku New Rochelle pojawia się przepiękna wampirzyca, która po 400 latach władzy - chce odpocząć od obowiązków. Jednak nie zdaje sobie sprawy, że gdy spotka na swojej drodze przystojnego Jack'a wszystko się zmieni. Jej wrogowie zaczną atakować i próbować zabić jej najbliższych.
    Potrzebuje czegoś na odprężenie, ale czy seks na pewno jest tym czego chce ?
    Jack O'Donnel i Jennifer McCalister zabiorą Cię do świata codziennej namiętności i mroku...

    Na pierwszy rzut oka ten romans może wydawać Ci się szczęśliwy i bez żadnych problemów.
    Ale to tylko na pierwszy rzut oka.

    Zapraszam na : do-not-say-anything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział. Alice ma mały problem z opanowaniem mocy,liczę że nie zrobi sobie ani nikomu krzywdy.
    Zapraszam do mnie na NN:)
    delena-i-love-you.blogspot.com
    Pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hayley Blake jest dziewiętnastoletnią dziewczyną, o kasztanowych włosach, piwnych oczach i szczupłej, zgrabnej sylwetce. Dzień, w którym zjawia się, w małym miasteczku Mystic Falls, jest katastrofą. Ludzie znikają, w niewytłumaczalny sposób. Głównym tematem jest pojawienie się tajemniczej dziewczyny, której nikt wcześniej nie widział, ani o niej nie słyszał. Mystic Falls zaczyna tracić coraz więcej mieszkańców, jednak nikt nie wie, co tak naprawdę jest przyczyną istnej masakry. Czy nowa nieznajoma ma z tym coś wspólnego? Czy jej pojawienie się, w miasteczku miało zapowiedzieć, co tak naprawdę będzie się działo? Czy to dopiero początek apokalipsy?
    www.forget-forever-the-destiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Końcówka była najlepsza!!!
    Tak na marginesie to Alce mnie przeraża. W dodatku zaczaiła się na mojego Alexa! ;< <3
    Po prostu ona dziwnie się zachowuje ....
    Zapraszam do mnie, na bloga, którego założyłam i na którym znajduje się już prolog ;)
    " Od zawsze było z nią coś nie tak. Skoro jest taka normalna to czemu mdleje prawie codziennie? Czemu ma tak przez całe życie? I w dodatku jej imię... musi być jakaś przeklęta. Pewnie to ten nieznajomy maczał w tym paluchy...''
    www.droga-do-raju.blogspot.com
    Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna jak każda inna także z góry Ci podziękuję, jeśli przeczytasz przynajmniej początek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Hej :D
    Chciałam zaprosić cię na 60 rozdział tutaj :
    http://historiadamaris152.blogspot.com/
    Mam nadzieję że ci się spodoba i liczę na twoją opinię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. OOO jaki koniec romantyczny :) Jak uwielbiam Alexa i Alice <3 Rozdział świetny ! Alice z wielką siłą ,fajnie . Alexander troskliwy kocham go takiego . Co ja mówię wogóle go kocham !! Czekam na nn , u mnie nowa notka na http://thevampirediaresdelena.bloog.pl/ Zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie rozdział drugi: http://forget-forever-the-destiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, witam :)
    Po miesięcznej przerwie zapraszam na nowy rozdział na moim blogu - http://mikaelsonfamily.blogspot.com/2013/08/rozdzia-18-lekarstwo-dla-pierwotnych.html

    +Zaległości na twoim blogu nadrobię w ciągu najbliższych dni, gdyż teraz mam za mało czasu na przeczytanie wszystkich opowiadań. Mam nadzieję, że się nie gniewasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszam do mnie na nn http://all-is-well-that-ends-well-vittoria.blogspot.com/2013/08/rozdzia-xiii.html
    Pozdrawiam ~Vittoria:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej ! Informuję iż pojawił się 14 rozdział na Cornerze :D
    Serdecznie zapraszam i liczę na twoją opinię.
    http://cornersee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej chyba zapomniałam cię poinformować o moich dwóch nowych rozdziałach :) Jeżeli tak to cię bardzo przepraszam i oczywiście zapraszam do czytania bo za parę dni dodam kolejny :)
    Mam też prośbę :) Jesteś moją czytelniczką więc pewnie znasz historię mojego opowiadania więc takie pytanko czy mogłabyś stworzyć dla mnie filmik opowiadający w skrócie o nim :) Bardzo mi na tym zależy a widziałam twoje prace :) I jestem pod dużym wrażeniem. Jeżeli zechcesz wpaść do mnie poczytać i oczywiście zechcesz podjąć się wyzwania to to zapraszam do siebie popiszemy o szczegółach :)
    Pozdrawiam i życzę dużo weny :)
    mysticfallskrainamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Alice jest przerażająca. Jeżeli jeszcze raz spróbuje zrobić krzywdę biednemu Aleksowi tą ją znajdę i dam jej popalić. Nie wiem jak, ale to zrobię :D
    Świetny rozdział, trochę krótki, ale cóż poradzić.
    Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie chciałabym cię zaprosić na mojego nowego bloga funny-and-cute.blogspot.com Bardzo liczę na twoją szczerą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No witam :) Jak ci minęły wakacje :D ? Kurcze jutro już szkoła. Jak ja chcę jeszcze miesiąc wakacji :(
    Zapraszam do siebie na mysticfallskrainamarzen.blogspot.com na którym pojawił się 26 rozdział :D Jest małe zamieszanie a na dodatek pojawi się nowy bohater który mam nadzieje na dłużej z nami zostanie :) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejoł ;p
    Informuję o nowej notce która pojawiła się tutaj :
    http://historiadamaris152.blogspot.com/
    Zapraszam, liczę na twoją opinię i serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey hey :D
    Informuję o nn tutaj :
    http://cornersee.blogspot.com/
    Pozdrawiam, liczę na twoją opinię i mam nadzieję, że szybko pojawi się nowy rozdział u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hejoł !
    Chciałam cię zaprosić na nowy 16 rozdział na Corner'ku :D
    http://cornersee.blogspot.com/
    Liczę na twoją szczerą opinię
    Pozdrawiam (+ dodaj w końcu nn bo mnie ciekawość zżera)

    OdpowiedzUsuń
  22. CZEŚĆ!
    Zostawiłaś mi swój adres, więc powiadamiam o moim NN na KLARO, zapraszam :)

    http://hate-is-the-beginning-tvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej U mnie nowy rozdział .!!!!
    Serdecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam Alicja
    mysticfallskrainamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka setek lat temu wybuchła wojna pomiędzy Królestwem Żywiołów, a Królestwem Cienia. Bitwa trwała kilkanaście lat, w czasie której zginęła jedna z czarownic Królestwa Żywiołów - Oriana. W tym samym dniu wiedźma ze strony Królestwa Cienia poleca jednemu z wojowników zadanie polegające na dopilnowaniu, aby wnuczka Oriany nie dowiedziała się o swoim pochodzeniu, aż do dnia swojej śmierci. Oprócz zadania, Noemi wręcza wojownikowi zakazaną księgę. Mężczyzna jest zmuszony do złożenia przysięgi, że jeśli nie wykona zadania zostanie przeklęty i klątwa ześle na niego ciężką chorobę. Czy mu się uda? Czy odnajdzie dziewczynę i dopilnuje, aby nigdy nie poznała prawdy?
    [www.zakazana-ksiega.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej hej kochana :D
    Chciałam zaprosić cię na (nareszcie) nowy rozdział tutaj :
    http://historiadamaris152.blogspot.com/
    Gwarantuję dość ciekawa emocje xD
    Pozdrawiam i liczę na szybkie pojawienie się nn u ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mystic Falls - małe i spokojne miasteczko, stan Virginia.

    Mogłoby się wydawać, że nie dzieje się tutaj nic niepokojącego.

    Każdy zna każdego, ludzie chodzą do szkoły i pracy, mają przyjaciół i wrogów.

    To tylko złudzenia.

    Przez wieki, żyły tutaj nadnaturalne istoty.

    Wampiry, wilkołaki, czarownice... a nawet hybrydy.

    Czy jesteś gotowy na zapoznanie się z tym światem?

    [Zapraszamy na świeżo założonego bloga grupowego na którym będziesz miał/a możliwość zajęcia, bądź stworzenia własnej postaci z TVD i pisać z innymi wątki! Chcesz wiedzieć więcej? Nie czekaj, odwiedź nas: www.bloody-carnage.blogspot.com i zapoznaj się z regulaminem oraz fabułą bloga i zapisz się!]
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej !
    Chciałabym serdecznie zaprosić na ostatni rozdział mojego opowiadania o pierwotnych :)
    http://mikaelsonfamily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Chcesz otrzymać szczerą opinię na temat swojego bloga ?
    Zgłoś się do nas ! Piszemy co nam się podoba i to co nam nie pasuje :
    jeszczenieznane.blogspot.com
    (tak wiem oryginalna reklama xD)
    Zapraszam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej hej ^^
    To znowu ja ;)
    Chciałam cię zaprosić na 18 rozdział Corner'a :
    http://cornersee.blogspot.com/
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że u ciebie również szybko pojawi się następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapraszam na prolog mojego opowiadania o Klaroline !
    http://dark-klaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey chciałabym cię zaprosić na 19 rozdział corner'a :
    http://cornersee.blogspot.com/
    Liczę na twoją szczerą opinię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Słońce, gdzie ty się podziewasz ? :C

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy